سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

90/10/20
4:58 ع

10 نکته جالب درباره رهبر کره شمالی


به گزارش باشگاه خبرنگاران، پایگاه اطلاع رسانی استرالیا نیوز به مناسبت درگذشت کیم جونگ ایل رهبر کره شمالی موارد جالبی از زندگی او را منتشر کرده است.

1.
اولین مطلبی که این پایگاه اینترنتی به آن اشاره کرده مشخص نبودن تاریخ و محل تولد، کیم جونگ ایل است. دراین گزارش آمده است: به نظر می رسد هیچ کس دقیقا نمی داند کجا و کی رهبر کره به دنیا آمده است. براساس آنچه خانواده او در بین مردم و مطبوعات منتشر کرده اند کیم جونگ ایل در سال 1942 در روستایی در کنار کوهستان پائکتو کره شمالی به دنیا آمده اما ساکنان شوروی می گویند، مدارک و اوراق آنها نشان می دهد کیم در سال 1941در روستای ویاتسکویه سیبری متولد شده است. بنابر ادعای کره ای ها به هنگام تولد کیم، یک پرستو در آسمان مژده آمدن بهار را سر داده، ستاره جدیدی در آسمان کره دیده شده و علاوه بر آن، دو رنگین کمان نیز در آسمان خودنمایی کرده اند.

2.
اولین حضور تأیید شده کیم جونگ ایل در ملأ عام به اوایل دهه 70 میلادی برمی گردد که او در حال سپری کردن تعطیلات در کشور مالت بوده است، جایی که وی از دوم مینتوف نخست وزیر مالت به طور خصوصی زبان انگلیسی آموخت.

3.
در سال 1994 وقتی او جانشین پدر خود کیم ایل سونگ شد تا رهبری کره شمالی را در دست بگیرد، به او بیش از 200 لقب رسمی اعطا شد. القابی نظیر "ستاره راهنمای قرن 21"، "ژنرال اعظمی که از آسمان نازل شده"، "سیاستمدار شگفت انگیز"، "فرمانده همیشه پیروز"، "اراده آهنین" و "عالیترین تجسم عشق انقلاب".

4.
وقتی اولین زمین گلف پیونگ یانگ در سال 1994 افتتاح شد، افتخار انجام اولین بازی نصیب کیم ایل شد. پس از بازی عنوان شد او عملکرد خیره کننده ای داشته و گفته شده 17 محافظ رهبر کره شاهد عملکرد چشمگیر او بوده اند.

5.
در سال 2006، آمریکا در واکنش به آزمایش موشک هسته ای کره شمالی، تحریم ها علیه این کشور را تشدید کرد. آمریکا که از علاقمندی رهبر کره به کالاهای لوکس اطلاع داشت، برای ضربه زدن به او ورود 60 قلم کالا و خدمات لوکس از قبیل قایق های تفریحی(کرجی)، قایق موتوری و حتی تمبرهای نادر را به کره شمالی ممنوع کرد.

6.
علاوه بر این آمریکا ورود تلویزیون های بزرگتر از 74سانتی متر به کره شمالی را نیز ممنوع کرد، این هم در جهت تحت تأثیر قرار دادن سبک زندگی کیم جونگ ایل بوده است. رهبر کره شمالی عاشق فیلم بود، او مجموعه ای شامل 20 هزار فیلم ویدیوئی و دی وی دی از جمله رمبو، جمعه سیزدهم و مجموعه کامل آثار الیزابت تیلور را داشت.

7.
در سال 1987، کیم جونگ ایل دستور ربایش شین سانگ اوکی کارگردان اهل کره جنوبی و همسرش چویی اون هی را صادر کرد تا این دو ورژن سوسیالیستی فیلم گودزیلا، فیلم مورد علاقه رهبر کره را بسازند.

8.
ارمانو فورلاینس، سرآشپز ایتالیایی که زمانی مستقیما برای رهبر کره کار می کرد در مورد تجارب و خاطرات خود کتابی منتشر کرده است. او در کتابش به برخی عادات غذایی کیم ایل اشاره کرده است. سرآشپز برای خرید خاویار به ازبکستان فرستاده می شد، برای خرید گوشت به دانمارک و برای خرید انگور به چین و برای خرید انبه و پاپایا (انبه هندی) به تایلند فرستاده می شده است. پزشک سابق رهبر کره شمالی نیز گفته است، گروهی متشکل از 200 دانشمند برای تهیه و گردآوری رژیم غذایی کاملی که تضمین کننده عمر طولانی مدت کیم باشد برای او کار می کردند.

9.
در سال 2000 میلادی یک نوع غذای جدید که توسط کیم جونگ ایل ابداع شد و گوگیگ یوپبانگ نام داشت به مردم کره شمالی معرفی شد. در توصیف آن گفته می شد این غذا دو نان با گوشت است اما همان همبرگر مرسوم با ظاهری عجیب و غریب بود. در سال 2006، کیم جونگ ایل در تلاش برای جبران و مقابله با کمبود مواد غذایی، انقلاب دیگری در حوزه غذایی ایجاد کرد و آن پرورش و تولید خرگوش های بزرگ بود.

10.
یک وب سایت دولتی یک بار مدعی شد، رهبر کره شمالی هرگز نیازی به قضای حاجت ندارد! اما منبع این خبر بعدها حذف شد.


پیام رسان

+ نظر شما در مورد تصویر برهنه منتشر شده گلشیفته فراهانی در مجله فیگارو و فیس بوک چیست؟ http://www.apam.ir/wp-content/uploads/2012/01/22484_831.jpg

مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
آذر 90[5] زمستان 90[11] دی 90[14] آرشیو خواندنیهای جالب[2] هفته آخر دی 90[1] برند های معروف جهان[1] تاریخچه حرم امام حسین(ع)-کربلا[1] مراسم تشییع جنازه رهبر فقید کره شمالی[1] بهمن 90[13] نادرترین عکس های رنگی از هیتلر و دوران نازی ها[1] تسـت شـناخت شخصیـت با سـازهای موسیـقی![1] تصاویـری هیجان انگیـز از مسابقـات رالـی داکـار 2012[1] نقاشی های بی نظیر[1] جوک های جدید پیامکی[1] خـوب و بـد تلفـن همـراه برای کـودکان[1] تصاویر جالب و دیدنی از شکار لحظه های ناب[1] تصاویری از هنـدوستان و ساکنـان آن[1] جنـگل های رویـایی از سراسر جـهان[1] ماجرای رابطه جنسی کارگردان مشهور با دختری 13 ساله[1] مامان و بابا[1] قصر های با شکوه میلیاردر های جهان[1] لوکس ترین قطار دنیا[1] درگذشتگان نامی سال 2011[1] فرشته های کوچولو...عکس های زیبا از کودکان[1] داستانهای کوتاه و خواندنی[2] تصویر برهنه گلشیفته فراهانی[1] گفته های بهزاد فراهانی در مورد برهنه شدن دخترش گلشیفته فراهانی[1] تن فروشی دخترهای عربستانی در تانکر های نفت![1] پسری که کاندیدای دختر شایسته انگلستان شد![1] عکس صورت کتک خورده نیوشا ضیغمی در گشت ارشاد[1] مجازات تجاوز پدر به دختر 3 ساله اش[1] ملکه زیبایی مراکش از بازیگری کنار کشید.[1] حمله مسلحانه دزدان نقابدار به بانک[1] برهنه شدن 3 زن اوکراینی برای اعتراض به سیاست های اقتصادی[1] کتایون ریاحی و لاله اسکندری در جشن مهر آفرین[1] میلیاردرهای خوشبو! جرارد و آلن ورثیمر[1] بیایید گذشته ها را فراموش کنیم...[1] 91[3] اردیبهشت 91[3] فروردین 91[1] اسفند 90[4] دی 93[1]
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ