سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

90/11/9
10:0 ص

 

ملکه زیبایی مراکش از بازیگری کنار کشید.

 

ملکه زیبایی مراکش توبه کرد! + عکس

ملکه زیبایی مراکش از بازیگری کنار کشید.
"ایمان شاکر" بازیگر معروف مراکشی با اعلام کناره گیری خود از این حرفه، تاکید کرده است: «زندگی برایش با ثبات تر خواهد بود چون کشف کرده زندگی هنرپیشه ها به پشیمانی یا خودکشی ختم می شود.»
این بازیگر مراکشی که در مجموعه تلویزیونی معروف "عار" نقش آفرینی کرده همچنین گفته است: «این تصمیم را عجولانه نگرفته و جدایی وی از بازیگری یک تصمیم نهایی است.»
وی اضافه کرده است: جدایی از بازیگری برایش دشوار نخواهد بود، چرا که زندگی اش دور از هنر پیشگی باثبات تر خواهد بود و این همان اتفاقی است که آرزویش را دارد.
این هنرپیشه مراکشی در واکنش به برخی ادعاها در خصوص این تصمیم مهم گفت: اینکه برخی می گویند به دنبال تبلیغ رسانه ای هستم، تعجب می کنم، اگر به دنبال تبلیغ رسانه ای بودم، پیشنهاد داده شده برای بازی در فیلم های سینمایی و تلویزیونی را رد نمی کردم.
ایمان شاکر چندی پیش گفته بود: به جدایی از بازیگری فکر خواهد کرد؛ چون این حرفه لایق زنان و در شأن آنها نیست، و کشف کرده اکثر افراد شاغل در این حرفه، زندگی شان به پشیمانی، عدم تشکیل خانواده یا خودکشی ختم می شود.
وی همچنین با افزودن این که "مردم به حرفه بازیگری به دید یک شغل منافی با ارزش ها، عرف و دین می نگرند" بیان داشته است: تاکنون در این حرفه خوشبختی خود را ندیده است و خوشبختی حقیقی و واقعی را در رضای خدا می بیند.
این تصمیم ایمان شاکر در حالی گرفته شده که احزاب اسلامی توانسته اند در کشورهای عربی حکومت ها را در دست بگیرند.
اضافه می شود: دو سال پیش این بازیگر مراکشی با بازی در سریال مصری "عار" بحث های وسیعی را در میان مردم کشورش ایجاد کرد. وی در این سریال نقش یک دختر شب گرد را بازی می کرد، پس از آن بود که مردم مغرب خواهان نفی هویت مراکشی وی شدند.

 

ملکه زیبایی مراکش توبه کرد! + عکس


 


  

پیام رسان

+ نظر شما در مورد تصویر برهنه منتشر شده گلشیفته فراهانی در مجله فیگارو و فیس بوک چیست؟ http://www.apam.ir/wp-content/uploads/2012/01/22484_831.jpg

مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
آذر 90[5] زمستان 90[11] دی 90[14] آرشیو خواندنیهای جالب[2] هفته آخر دی 90[1] برند های معروف جهان[1] تاریخچه حرم امام حسین(ع)-کربلا[1] مراسم تشییع جنازه رهبر فقید کره شمالی[1] بهمن 90[13] نادرترین عکس های رنگی از هیتلر و دوران نازی ها[1] تسـت شـناخت شخصیـت با سـازهای موسیـقی![1] تصاویـری هیجان انگیـز از مسابقـات رالـی داکـار 2012[1] نقاشی های بی نظیر[1] جوک های جدید پیامکی[1] خـوب و بـد تلفـن همـراه برای کـودکان[1] تصاویر جالب و دیدنی از شکار لحظه های ناب[1] تصاویری از هنـدوستان و ساکنـان آن[1] جنـگل های رویـایی از سراسر جـهان[1] ماجرای رابطه جنسی کارگردان مشهور با دختری 13 ساله[1] مامان و بابا[1] قصر های با شکوه میلیاردر های جهان[1] لوکس ترین قطار دنیا[1] درگذشتگان نامی سال 2011[1] فرشته های کوچولو...عکس های زیبا از کودکان[1] داستانهای کوتاه و خواندنی[2] تصویر برهنه گلشیفته فراهانی[1] گفته های بهزاد فراهانی در مورد برهنه شدن دخترش گلشیفته فراهانی[1] تن فروشی دخترهای عربستانی در تانکر های نفت![1] پسری که کاندیدای دختر شایسته انگلستان شد![1] عکس صورت کتک خورده نیوشا ضیغمی در گشت ارشاد[1] مجازات تجاوز پدر به دختر 3 ساله اش[1] ملکه زیبایی مراکش از بازیگری کنار کشید.[1] حمله مسلحانه دزدان نقابدار به بانک[1] برهنه شدن 3 زن اوکراینی برای اعتراض به سیاست های اقتصادی[1] کتایون ریاحی و لاله اسکندری در جشن مهر آفرین[1] میلیاردرهای خوشبو! جرارد و آلن ورثیمر[1] بیایید گذشته ها را فراموش کنیم...[1] 91[3] اردیبهشت 91[3] فروردین 91[1] اسفند 90[4] دی 93[1]
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ