سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

90/11/6
1:21 ع

ماجرای رابطه جنسی کارگردان مشهور با دختری 13 ساله

رومن پولانسکی، سینماگر لهستانی – فرانسوی، در نخستین گفت‌وگوی تلویزیونی بعد از حبس خانگی‌اش در سوییس، گفت که از داشتن رابطه جنسی غیرقانونی با دختری زیر سن قانونی پشیمان است.

این برنده جایزه اسکار در گفت‌وگویی که روز یکشنبه در تلویزیون سوییس پخش شد، گفت: 33 سال است که پشیمانم. البته که پشیمانم. رومن پولانسکی در سال 1977 در آمریکا به اتهام داشتن رابطه جنسی با سامانتا گیمر 13 ساله مجرم شناخته شد.

او در سال 1978، 42 روز را در زندانی در آمریکا سپری کرد و پس از شنیدن شایعاتی مبنی بر اینکه قاضی می‌خواهد بار دیگر، و این بار برای مدتی طولانی‌تر او را به زندان محکوم کند، در شب صدور حکم، از آمریکا گریخت.

رومن پولانسکی دیگر هیچ‌گاه به آمریکا بازنگشت و در مراسم اسکار سال 2003 برای دریافت جایزه بهترین کارگردانی برای فیلم پیانیست حضور نیافت. او در سال 2009 در زوریخ دستگیر شد و پس از نزدیک به ده ماه حبس خانگی در 12 ژوئیه 2010 آزاد شد.

رومن پولانسکی تاکنون بارها از سامانتا گیمر پوزش خواسته و در دهه 90 نیز در دادگاهی به حل و فصل پرونده شکایت سامانتا پرداخت. در سال 2003 سامانتا گیمر که در این مدت خانواده تشکیل داده است، اعلام کرد پولانسکی را بخشیده است و از دادگستری کالیفرنیا درخواست کرد که این پرونده بسته شود.

اما دادگستری کالیفرنیا اعلام کرد که از نظر حقوقی پرونده پولانسکی همچنان باز است. رومن پولانسکی که کارگردانی فیلم‌هایی نظیر تس و بچه رزمری را در کارنامه خود دارد، در رومن پولانسکی: یک فیلم مموآر که در زمان حبس خانگی‌اش ساخته شده گفته است: سامنتا گریمر قربانی مضاعف است. قربانی من و قربانی مطبوعات.

او در گفت‌وگو با شبکه سوییسی تی اس آر از گذشته دردناک خود هم سخن گفت و از جمله به دورانی اشاره کرد که در جنگ جهانی دوم، زمانی که یک کودک یهودی بود، در یک گتوی لهستانی زندگی می‌کرد. بخشی از سخنان او نیز به ماجرای قتل همسرش شارون تیت در سال 1969 اختصاص داشت.

رومن پولانسکی گفت: من به مرگ عادت دارم، کمی شبیه جراح‌ها که به دیدن شکم بازشده عادت دارند. پولانسکی از کشور سوییس تشکر کرد که دادگاهش درخواست آمریکا را برای استرداد به آمریکا نپذیرفت. او گفت: ملت شما صاحب ارزش‌هایی است که در سایر نقاط دنیا رو به نابودی است.

رومن پولانسکی در این گفت‌وگو گفت:من تحمل مصلحت‌سنجی را که زشتی‌های همه ما را زیر یک پوشش پنهان می‌کند ندارم. همه ما شبیه هم هستیم، با تعداد کمی استثنا مثل من که این پوشش برای آنها کمی نازک‌تر می‌شود. هفته گذشته رومن پولانسکی جایزه یک عمر دستاورد هنری را با دو سال تاخیر، از جشنواره فیلم زوریخ دریافت کرد.

 


  

پیام رسان

+ نظر شما در مورد تصویر برهنه منتشر شده گلشیفته فراهانی در مجله فیگارو و فیس بوک چیست؟ http://www.apam.ir/wp-content/uploads/2012/01/22484_831.jpg

مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
آذر 90[5] زمستان 90[11] دی 90[14] آرشیو خواندنیهای جالب[2] هفته آخر دی 90[1] برند های معروف جهان[1] تاریخچه حرم امام حسین(ع)-کربلا[1] مراسم تشییع جنازه رهبر فقید کره شمالی[1] بهمن 90[13] نادرترین عکس های رنگی از هیتلر و دوران نازی ها[1] تسـت شـناخت شخصیـت با سـازهای موسیـقی![1] تصاویـری هیجان انگیـز از مسابقـات رالـی داکـار 2012[1] نقاشی های بی نظیر[1] جوک های جدید پیامکی[1] خـوب و بـد تلفـن همـراه برای کـودکان[1] تصاویر جالب و دیدنی از شکار لحظه های ناب[1] تصاویری از هنـدوستان و ساکنـان آن[1] جنـگل های رویـایی از سراسر جـهان[1] ماجرای رابطه جنسی کارگردان مشهور با دختری 13 ساله[1] مامان و بابا[1] قصر های با شکوه میلیاردر های جهان[1] لوکس ترین قطار دنیا[1] درگذشتگان نامی سال 2011[1] فرشته های کوچولو...عکس های زیبا از کودکان[1] داستانهای کوتاه و خواندنی[2] تصویر برهنه گلشیفته فراهانی[1] گفته های بهزاد فراهانی در مورد برهنه شدن دخترش گلشیفته فراهانی[1] تن فروشی دخترهای عربستانی در تانکر های نفت![1] پسری که کاندیدای دختر شایسته انگلستان شد![1] عکس صورت کتک خورده نیوشا ضیغمی در گشت ارشاد[1] مجازات تجاوز پدر به دختر 3 ساله اش[1] ملکه زیبایی مراکش از بازیگری کنار کشید.[1] حمله مسلحانه دزدان نقابدار به بانک[1] برهنه شدن 3 زن اوکراینی برای اعتراض به سیاست های اقتصادی[1] کتایون ریاحی و لاله اسکندری در جشن مهر آفرین[1] میلیاردرهای خوشبو! جرارد و آلن ورثیمر[1] بیایید گذشته ها را فراموش کنیم...[1] 91[3] اردیبهشت 91[3] فروردین 91[1] اسفند 90[4] دی 93[1]
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ