سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

90/10/25
3:38 ع

 10 برنـد معـروف جـهان را بشناسیـد


نام های تجاری معروف جهان که برخی از آنها طی دوره هایی نزدیک به نیم قرن، مسیر ترقی را طی کرده اند امروزه در بازار کالا و خدمات جهانی جایگاه ویژه ای دارند و شاید هیچ کشوری نتواند خود را صاحب اصلی آن بداند، زیرا همه ی مردم جهان آن برند را از آن خود می دانند.


1. گوگل: شرکت اینترنتی گوگل از سال 1998 فعالیت های خود را رسما آغاز کرده و در زمینه جستجوی اینترنتی و تبلیغاتی پرمصرف ترین برند جهان است. در آمد گوگل بین آوریل تا ژوئن 2011 از مرز 51/2 میلیارد دلار گذشت.





2. اپل:
بزرگترین تولید کننده سخت افزار های نوین و دارای افتخار طراحی صحیح محصولات است. استیو جابز موسس، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سابق اپل شعار فکر متفاوت را دنبال می کرد و ارائه محصولات گوناگونی مانند، آیفون، آیفون 4 اس، آی تویز، آی لایف، آی مک، آی پاد و ... اپل را به دومین برند پرفروش در جهان تبدیل کرده است.





3. مایکروسافت:
بزرگترین شرکت ارائه نرم افزار رایانه ای در جهان بوده که به انتشار کتاب و محصولات چند رسانه ای و ارائه خدمات پست الکترونیکی مشغول است. بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت ثروتمند ترین مرد جهان می باشد.





4. آمازون:
وب سرویس های آمازون مجموعه ای از خدمات را از طریق اینترنت به مشتریان ارائه می دهد. خدماتی مانند سرویس های محاسباتی و ریانشی EC2، ذخیره سازی S3، تحویل محتوا، پایگاه داده، تجارت الکترونیک پرداخت و صدور صورت حساب همگی موجب ارتقا چند برابری سود آمازون و افزایش محبوبیت آن در میان مشتریان شده است.





5. کوکاکولا:
نوشابه کوکاکولا گازدار در بیش از 200کشور جهان به فروش می رسد، کوکاکولا شناخته شده ترین نام تجاری در جهان و دومین کلمه شناخته شده زبان انگلیسی است. ارزش این نام تجاری 67میلیارد دلار تخمین زده می شود.





6. بی ام و:
راننده ای پیدا نمی شود که در آرزوی داشتن یکی از پیشرفته ترین مدل های بی ام و نباشد. بی ام و مالک کمپانی های رولز رویس و مینی در آلمان است و "با لذت برانید" را شعار فروش خود قرار داده است.





7. مک دونالد:
بزرگترین فروشگاه زنجیره ای غذاهای فوری در جهان می باشد و گفته می شود روزانه 64میلیون مشتری در 119 کشور دارد. مک دونالد از سال 1940کار خود را آغاز کرده است.





8. وال مارت:
یک شرکت زنجیره ای مواد خانگی و غذایی بوده و از نظر سطح درآمد بزرگترین شرکت جهان قلمداد می شود.





9. اچ پی:
با نام کامل هولت- پاکارد یک شرکت آمریکایی حوزه اطلاعات فن آوری و تولید کننده نرم افزار، لپ تاپ و قطعات کامپیوتری است.





10. آی بی ام:
نام اختصاری شرکت ماشین آلات بین المللی کسب و کار است. آی بی ام تولید کننده و فروشنده نرم افزار، سخت افزار است و خدماتی مانند زیرساخت، میزبانی وب، فن آوری نانو و رایانه بزرگ ارائه می دهد.


منبع:پرشین استار


  

پیام رسان

+ نظر شما در مورد تصویر برهنه منتشر شده گلشیفته فراهانی در مجله فیگارو و فیس بوک چیست؟ http://www.apam.ir/wp-content/uploads/2012/01/22484_831.jpg

مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
آذر 90[5] زمستان 90[11] دی 90[14] آرشیو خواندنیهای جالب[2] هفته آخر دی 90[1] برند های معروف جهان[1] تاریخچه حرم امام حسین(ع)-کربلا[1] مراسم تشییع جنازه رهبر فقید کره شمالی[1] بهمن 90[13] نادرترین عکس های رنگی از هیتلر و دوران نازی ها[1] تسـت شـناخت شخصیـت با سـازهای موسیـقی![1] تصاویـری هیجان انگیـز از مسابقـات رالـی داکـار 2012[1] نقاشی های بی نظیر[1] جوک های جدید پیامکی[1] خـوب و بـد تلفـن همـراه برای کـودکان[1] تصاویر جالب و دیدنی از شکار لحظه های ناب[1] تصاویری از هنـدوستان و ساکنـان آن[1] جنـگل های رویـایی از سراسر جـهان[1] ماجرای رابطه جنسی کارگردان مشهور با دختری 13 ساله[1] مامان و بابا[1] قصر های با شکوه میلیاردر های جهان[1] لوکس ترین قطار دنیا[1] درگذشتگان نامی سال 2011[1] فرشته های کوچولو...عکس های زیبا از کودکان[1] داستانهای کوتاه و خواندنی[2] تصویر برهنه گلشیفته فراهانی[1] گفته های بهزاد فراهانی در مورد برهنه شدن دخترش گلشیفته فراهانی[1] تن فروشی دخترهای عربستانی در تانکر های نفت![1] پسری که کاندیدای دختر شایسته انگلستان شد![1] عکس صورت کتک خورده نیوشا ضیغمی در گشت ارشاد[1] مجازات تجاوز پدر به دختر 3 ساله اش[1] ملکه زیبایی مراکش از بازیگری کنار کشید.[1] حمله مسلحانه دزدان نقابدار به بانک[1] برهنه شدن 3 زن اوکراینی برای اعتراض به سیاست های اقتصادی[1] کتایون ریاحی و لاله اسکندری در جشن مهر آفرین[1] میلیاردرهای خوشبو! جرارد و آلن ورثیمر[1] بیایید گذشته ها را فراموش کنیم...[1] 91[3] اردیبهشت 91[3] فروردین 91[1] اسفند 90[4] دی 93[1]
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ