سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

90/11/13
5:10 ع

   برادران جدا نشدنی فرانسوی، میلیاردرهای خوشبو!

بسیاری از شرکت های معتبر تجاری توسط اعضای یک خانواده اداره می شود و یا پس از بازنشستگی پدربزرگ به پسرش و سپس به نوه او رسیده است. این تجارت خاندانی در بسیاری از کشورهای دنیا، یکی از رموز موفقیت محسوب می شود.

جرارد و آلن ورثیمر، برادران فرانسوی نیز اکنون با مدیریت شرکتی که از پدر بزرگ خود به ارث برده اند، یکی از بانفوذ ترین تجار این کشور محسوب می شوند.

پیر پسر ژاک ورثیمر و آلنه فیشر پدربزرگ جرارد و آلن است که با تلاش و کوشش بسیار توانست شرکت تولید کننده عطر و لوازم آرایشی " هاوس اف شنل " را تاسیس کند. شرکتی که جرارد و آلن را جزو برترین ثروتمندان فرانسه قرار داد.

جرارد متولد سال 1950 میلادی و یک سال کوچک تر از آلن است. این دو برادر به سلطان عطر و ادکلن فرانسه مشهور هستند و فعالیت آنها در این زمینه به رشد شرکت هاوس اف شنل کمک بزرگی کرده است. اکنون ریاست این شرکت در اختیار برادر بزرگ تر یعنی آلن است و جرارد نیز به عنوان یکی از اصلی ترین سهامداران این برند، از اعضای کلیدی آن محسوب می شود. بر اساس گزارش های منتشر شده، این دو برادر به شدت عاشق فعالیت های تجاری خود هستند و علاوه بر آن هر دو به سوارکاری علاقمند هستند و به همین دلیل چندین جایگاه و زمین مسابقه دارند که معروف ترین آنها " پرسل فارم " در فرانسه  و یا " ورثیمر فارم " در ایالات متحده آمریکا است.

شرکت خصوصی هاوس اف شنل در زمینه ی مد فعالیت می کند. این شرکت در دهه ی 10 میلادی توسط کوکو شنل آغاز به کار کرد. این شرکت بعدها توسط گلوریالی و ورونیکا کلمن از فرزندان پیر ورثیمر که از شریکان کوکو محسوب می شد، به فعالیت هایش در بازارهای فرانسه ادامه داد.

با مدیریت زنانه گلوریا ورنیکا، هاوس اف شنل در سال 1925 نخستین البسه خود را وارد بازار کرد. آنها توانستند با ارائه مدل های جدید، صنعت پوشاک فرانسه را تغییر دهند. موفقیت های پی در پی سبب شد تا این شرکت به تولید لوازم آرایشی - بهداشتی، از جمله ارائه بهترین عطر و ادکلن ها به بازار روی آورد. تحول در این بازار برند هاوس اف شنل را به سرعت بین اهالی پاریس و لندن مشهور و محبوب کرد.

چند سال بعد، مدیران این برند تصمیم گرفتند تا فروشگاهی را با نام " شنل مودز " در پاریس راه اندازی کنند و برای تبلیغ بیشتر از هنرپیشگان زن فرانسوی دعوت کردند تا از این فروشگاه بازدید کنند. پس از کنترل این شرکت توسط جرارد و آلن ورثیمر، هاوس اف شنل به غیر از فعالیت در زمینه مد و لوازم آرایشی به ارائه مجموعه های جواهر و طلا پرداخت. در سال 1932، شنل نخستین نمایشگاه جواهر و طلای خود را افتتاح کرد و به ارائه بهترین مجموعه ها از الماس پرداخت.

آلن و جرارد معتقدند که تبلیغات می تواند حوزه فعالیت آنها را گسترش دهد، از همین رو با دعوت از نیکول کیدمن نخستین فیلم تبلیغاتی خود را پخش کردند. در این فیلم که کیدمن نقش مشهورترین زن جهان را بازی می کند و رودریگو سانتورو یکی از هنرپیشگان معروف برزیلی، نقش نویسنده ای را در اختیار دارد که عاشق کیدمن است. برای ساخت این فیلم که توسط کارگردانان موفق جهانی ساخته شد، ماه ها زمان صرف شد. در نهایت این فیلم سه دقیقه ای که حدود 22 میلیون یورو برای برادران ورثیمر هزینه در بر داشت، عنوان گران ترین تبلیغ در تاریخ جهان را به خود اختصاص داد.

 


پیام رسان

+ نظر شما در مورد تصویر برهنه منتشر شده گلشیفته فراهانی در مجله فیگارو و فیس بوک چیست؟ http://www.apam.ir/wp-content/uploads/2012/01/22484_831.jpg

مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
آذر 90[5] زمستان 90[11] دی 90[14] آرشیو خواندنیهای جالب[2] هفته آخر دی 90[1] برند های معروف جهان[1] تاریخچه حرم امام حسین(ع)-کربلا[1] مراسم تشییع جنازه رهبر فقید کره شمالی[1] بهمن 90[13] نادرترین عکس های رنگی از هیتلر و دوران نازی ها[1] تسـت شـناخت شخصیـت با سـازهای موسیـقی![1] تصاویـری هیجان انگیـز از مسابقـات رالـی داکـار 2012[1] نقاشی های بی نظیر[1] جوک های جدید پیامکی[1] خـوب و بـد تلفـن همـراه برای کـودکان[1] تصاویر جالب و دیدنی از شکار لحظه های ناب[1] تصاویری از هنـدوستان و ساکنـان آن[1] جنـگل های رویـایی از سراسر جـهان[1] ماجرای رابطه جنسی کارگردان مشهور با دختری 13 ساله[1] مامان و بابا[1] قصر های با شکوه میلیاردر های جهان[1] لوکس ترین قطار دنیا[1] درگذشتگان نامی سال 2011[1] فرشته های کوچولو...عکس های زیبا از کودکان[1] داستانهای کوتاه و خواندنی[2] تصویر برهنه گلشیفته فراهانی[1] گفته های بهزاد فراهانی در مورد برهنه شدن دخترش گلشیفته فراهانی[1] تن فروشی دخترهای عربستانی در تانکر های نفت![1] پسری که کاندیدای دختر شایسته انگلستان شد![1] عکس صورت کتک خورده نیوشا ضیغمی در گشت ارشاد[1] مجازات تجاوز پدر به دختر 3 ساله اش[1] ملکه زیبایی مراکش از بازیگری کنار کشید.[1] حمله مسلحانه دزدان نقابدار به بانک[1] برهنه شدن 3 زن اوکراینی برای اعتراض به سیاست های اقتصادی[1] کتایون ریاحی و لاله اسکندری در جشن مهر آفرین[1] میلیاردرهای خوشبو! جرارد و آلن ورثیمر[1] بیایید گذشته ها را فراموش کنیم...[1] 91[3] اردیبهشت 91[3] فروردین 91[1] اسفند 90[4] دی 93[1]
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ